Gör dina (missnöjda) kunder nöjda!

En missnöjd kund som klagar eller kommer med synpunkter ger er en andra chans. Lär er att bemöta kundklagomål på ett sätt, som gör att både ni och den missnöjda kunden blir vinnare!Offertförfrågan föreläsning Novasell

  • Vad gör jag när kunden klagar?
  • Vad gör jag om kunden inte har rätt?
  • Hur gör jag kunden nöjd igen?
  • Hur gör klagomålen oss bättre?

Den här föreläsningen vänder de jobbiga klagomålen till något positivt, utmanande och utvecklande! Ni kommer att se på era jobbiga kunder med nya ögon och ta emot dem på ett nytt sätt. Med några enkla knep får ni ambassadörer, som berättar för andra hur bra ni är!

Ingrid Alestig
är en uppskattad talare som med glimten i ögat och smittande entusiasm ger åhörarna inspiration, kunskap och aha-upplevelser. Ingrids breda erfarenhet från försäljning, kundservice och ledarskap i olika branscher märks i föreläsningarna. Ni kommer att känna igen er!

Vill du boka en föreläsning? 
Kontakta Ingrid på ingrid.alestig@novasell.se, ring 031-760 23 80 eller gör en offertförfrågan!