Service är mer än ett leende

Offertförfrågan föreläsning NovasellVid varje kundkontakt skapas en bild av er som företag. Målet med varje kundkontakt är att göra den bilden så positiv, att kunderna gärna kommer tillbaka och dessutom blir era bästa säljare! Ett leende vid varje kundkontakt är viktigt, men det behövs mer!

  • Vad är egentligen god service?
  • Vad krävs av organisationen och av varje medarbetare för att kunden ska uppleva god service?
  • Attityden är viktig – men hur gör man?
  • Hur kan jag sälja aktivt och få kunderna att uppleva det som god service?

Ingrid Alestig
är en uppskattad talare som med glimten i ögat och smittande entusiasm ger åhörarna inspiration, kunskap och aha-upplevelser. Ingrids breda erfarenhet från försäljning, kundservice och ledarskap i olika branscher märks i föreläsningarna. Ni kommer att känna igen er!

Vill du boka en föreläsning? 
Kontakta Ingrid på ingrid.alestig@novasell.se, ring 031-760 23 80 eller gör en offertförfrågan!