Hoppa till huvudinnehåll

Ett gott rykte och många stjärnor på ratingsajterna lockar många nya kunder. Vi gillar att handla där vi upplever god service och positivt bemötande.

Därför är service och kundbemötande ett av dina starkaste konkurrensmedel, oavsett om du säljer i butik, via telefon, personliga möten eller online. Det finns undersökningar som visar att närmare 70% av dem som byter leverantör gör det på grund av bristande service. Men vad är egentligen god service och hur kan du som företagare få dina kunder att gilla verksamheten så mycket att de väljer att sprida det goda ryktet vidare?

Den 8 mars 2023 håller jag en workshop på uppdrag av Business Region Göteborg och deras Business center i Angered. Workshopen riktar sig till dig som är småföretagare eller står i startgroparna för att starta. Det är kostnadsfritt att delta.

På två timmar kommer vi att ta upp:

  • Vad kunderna upplever som god service
  • Hur en bra servicemodell förenklar, både för er och kunderna
  • Metoder och tips för bra kundbemötande

Det blir mycket dialog och praktiska exempel, som gör att du kan stärka servicen i din egen verksamhet.

Klicka här för mer information och anmälan!