Hoppa till huvudinnehåll

Referenser

Ordmolnet ovan kommer från en utvärdering efter en endagskurs i kundservice och samtalsstyrning med en kommunal serviceorganisation. Deltagarna ombads beskriva sina intryck från utbildningen med två ord. Det är ett av många positiva omnämnanden och referenser, som jag tacksamt har fått.

Tack för en bra eftermiddag med tänkvärt innehåll och bra övningar. Just övningarna är värdefulla eftersom det gör att vi lätt kommer ihåg innehåll och syfte. Jag hör redan hur medarbetarna använder lärdomarna.
(VD i tjänsteföretag om kommunikationsträning)
Tack för att du var hos oss i två dagar och gav oss en värdefull utbildning! Jag har varit på flera säljkurser, men du är bäst – du är lyhörd och ger handfasta tips och råd. Det var precis det vi behövde och uppskattar!
(Säljchef i biotechbolag om säljutbildning)

Genom åren har jag jobbat med många företag och organisationer i olika branscher. Vissa uppdrag är korta medan andra sträcker sig över lång tid. Nedan några av dem jag jobbar eller har jobbat med.

Vill bara ge lite spontan återkoppling från igår – stående ovationer! Jag har fått en massa spontan positiv feedback från medarbetarna. Känns kul inför resten av hösten!
(VD i tjänsteföretag efter en föreläsning om DISC)
Tusen tack för två härliga och lärorika halvdagar! Jag har fått många härliga mail med feedback på utbildningen. De gillade upplägget, tyckte du var pigg och glad och gjorde det lättillgängligt och att de fick relevanta tips med sig.
(Chef för kundtjänst och växel om utbildning i kundbemötande och service)