FöretagandeFörsäljningKundserviceNovasell Säljträning för ”icke-säljare” Har ni också en bortglömd guldgruva för affärsmöjligheter? Jag pratar om så kallade "icke-säljare", alltså…Ingrid Alestig21 april, 2025
FöretagandeFörsäljningNovasell Fem säljtips i osäkra tider Upplever du att det är motigt att sälja? Att höjda priser, tullar, krig och allmän…Ingrid Alestig21 april, 2025
FörsäljningKundserviceNovasellNyheter och event Säljtips i din inkorg Ungefär en gång i månaden landar ett nyhetsbrev med tips och nyheter om försäljning, kundkommunikation…Ingrid Alestig20 april, 2025
Nyheter och event Glad påsk! Jag önskar alla kunder, leverantörer och inspiratörer en glad och fin påskhelg!Ingrid Alestig14 april, 2025
FöretagandeLedarskapNyheter och event 25 april: Insikt om styrelsearbetet Vad är egentligen värdeskapande styrelsearbete och hur går det till? När är det dags att…Ingrid Alestig6 april, 2025
FöretagandeFörsäljningNyheter och event Workshopserien Driva – få fart på ditt företag Den uppskattade workshopserien Driva (som tidigare hette Företag365) fortsätter med nya starter. Missa inte programmet…Ingrid Alestig6 april, 2025
FöretagandeLedarskapNyheter och event Är du nyfiken på Styrelseakademien? Vill du lära dig mer om styrelsearbete och bolagsstyrning? Eller vill du fortsätta att utveckla…Ingrid Alestig14 mars, 2025
FöretagandeFörsäljningNovasell Konsten att boka möten via telefon Jag möter många företagare och säljare, som inte vill ringa och boka säljmöten. De känner…Ingrid Alestig25 februari, 2025
KommunikationKundserviceNovasell Missnöjda kunder? Vet du om att de allra nöjdaste kunderna någon gång har varit missnöjda? Det är…Ingrid Alestig14 februari, 2025
FörsäljningKundserviceLedarskapNovasell Medlyssning och sambesök ger resultat Att gå på kurs är ofta både nyttigt och roligt. Man lär sig nya saker,…Ingrid Alestig21 januari, 2025