Hoppas du har haft en skön sommar och semester med sol, upplevelser och avkoppling!
Själv är jag tillbaka i jobb den här veckan. Faktiskt lydde jag mitt eget tips att boka möten i god tid, så jag vet vad jag ska göra och vilka jag ska träffa. Det gör det så mycket lättare att komma igång!
Apropå att vara välkommen tillbaka, det är ju vad god kundvård handlar om. Till nöjda kunder är vi välkomna tillbaka, de andra väljer en annan leverantör nästa gång. Vad gör du för att vara välkommen tillbaka till dina kunder? En leverans av hög kvalitet förstås, men kanske något annat också?
En snickare, som jag har anlitat flera gånger, gör alltid ett bra jobb. Det tror jag att många snickare gör. Men den här passar alltid tiden, han är väldigt trevlig, han hjälper mig med egna förslag utifrån sin kompetens och han håller mig informerad. Om vi inte ses på dagen, ringer han när han är på hemväg och berättar vad som gjorts och vad jag kan förvänta mig nästa dag. Han är välkommen tillbaka!